fredag den 22. november 2013

Et CAS-kort

Sommetider opstår idéer og inspiration ud af nærmest ingenting. Jeg havde lidt papiraffald liggende på bordet i gråt og hvidt - bl.a. restpapiret efter en udstandset gren. Lige pludselig kunne jeg bare "se" et CAS-kort for mig.

Jeg lavede en hurtig kortbase med grå matte, skar et  passende stykke hvidt karton til udskæringen og fandt min Joy Die - Bille's Flourishes frem. Så placerede jeg min gren-die på det hvide karton og kørte det igennem Bigshotten. Ud kom en fin gren OG et smukt "hul" efter die-cuttet.


Jeg pyntede med et Gittes egne skønne stempler, et stykke dekorationssnor og 3 små bling-sten.

Ha' en god og kreativ dag.

Jytte :)

5 kommentarer:

  1. wow, bare fordi det er et superflot kort!

    SvarSlet
  2. Kanon flot kort og super elegant. Rigtig flot lavet.

    SvarSlet
  3. Super flot og enkelt.
    Man behøver ikke altid en helt masse pynt, for at det bliver et smukt kort.

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...