tirsdag den 20. november 2012

Drenge-LO

Da jeg forleden havde gæster til fødselsdagsscrap fik jeg lavet et LO for første gang i laaaang tid. Jeg havde nogle rigtig gode billeder liggende af Markus, som jeg fik scrappet et af. Billedet af det samlede LO er i lidt ringe kvalitet, men håber I fanger pointen. LO'et er inspireret af de LO's man kan finde rundt om på nettet med rigtig mange lag på lag på lag .... Jeg er ret vild med den teknik og det her var mit første forsøg med teknikken.


Hvis vi kigger lidt nærmere på nogle detaljer, så er her et tag, hvor jeg har stemplet med et af mini blue print stemplerne (dem jeg skrev om i går) - denne gang et fra halloween serien. Stemplet er placeret i kanten af tagget så ikke det hele er med. Jeg kan godt li den rå effekt det giver på sådan et drengeLO. Selvfølgelig også pga dødningehoved-motivet. Under dødningehovedet kan man se toppen af en udskåret lygtepæl, som er lavet med denne die.


Her nogle andre detaljer, hvor der er brugt flere tags og en udskåret filmstribe. Filmstriben er klipset fast med en klipsemaskine.


Og her endnu en lille detalje med nogle udskårede ringe med denne fantastiske die.

2 kommentarer:

  1. Tak :) Jeg kan godt li meget pynt, men synes nogle gange det er svært med drengeLO's fordi det ikke altid passer så godt med blomster. Men her synes jeg det lykkedes helt uden blomster :)

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...