mandag den 26. november 2012

Julekort med kit fra Sizzix og Hero Arts

På Scrap-a-mania i Roskilde i den forløbne weekend fik jeg lov til at lege med et af de lækre kits som Hero Arts og Sizzix har lavet sammen. Det var sættet med juleornamenter jeg legede med, og resultatet blev de tre kort vist nedenfor.
Det var lidt sjovt, det var egentlig ikke meningen jeg skulle lave kort frem, jeg skulle primært vise teknikker med varme embossing - men jeg havde sådan lyst til at gøre kortene færdigt nu jeg havde lavet "pynten" så det blev med "de forhåndværende søms princip". Og det vil så gælde for alle de kort jeg viser i denne uge :-)

Først kort er A6, papiret er til alle tre kort er fra Carta Bella.

Her har jeg brugt det dråbeformede stempel med et meget smukt mønster i , det er stemplet med embossing ink og har fået en dejlig guld embossing pulver.
Den røde bort er kørt igennem bigshotten i en embossing folder fra Tim Holtz med små julestjerner, og her har jeg så kunnet montere kuglerne med rød twine under.

Næste kort er helt enkelt. her har jeg brugt stemplet til den store kugle og stemplet med den søde gren. Begge dele lavet med guld embossing og så er kuglen hængt op på grenen.
 
Sidste kort er lavet med samme papir men hvor ca 1/3 af papiret er monteret med bagsiden frem. For at skjule samlingen har jeg sat en grøn bort på lavet med samme embossing folder som det øverste kort. Ved dette kort snuppede jeg også lige en tekst så der kom en lille julehilsen på.


/Gitte

2 kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...