tirsdag den 24. september 2013

Regnen falder udenfor

Så må vi vist så småt erkende at efteråret er over os. Jeg er rykket i hobbyværelset og skal faktisk så småt igang med at kigge på julekort produktionen, men på pinterest fandt jeg en sød lille efterårs ide; regndråber i papir. Der var ikke rigtig nogen mål at gå efter men de er jo forholdsvis enkle at gætte sig til.

Beklager den dårlige billedkvalitet, men de vil altså ikke holde stille når de først er hængt op.


Jeg lavede det i rester af Maja papir... I lilla naturligvis :-) to af dem er lavet af tre strimler på henholdsvis 12, 10 og 8 inches og den tredie er lavet af tre styk i 10, 8 og 6 inches. Strimlerne er alle 2 cm bredde. Om det er nødvendigt ar sværte dem ved jeg egentlig ikke men jeg kan altså ikke lade være :-)
Saml enderne og lav er hul igennem alle seks lag. Pas på ikke at trykke dem sammen på midten de skulle gerne hænge med en blød runding i bunden.


Tak fordi du kiggede med,

Gitte aka Godtesen

6 kommentarer:

  1. Det er da en rigtig sød ide, og en god måde til at få lidt nyt at se på en gang imellem, og så er de jo super nemme og hurtige at lave i farver, som passer til rummet.

    SvarSlet
  2. Rigtig sød idé, og de ser godt ud i vinduerne.

    SvarSlet
  3. Hvor er det en sød ide. Det skal da afprøves, når man får lyst til at se på noget nyt i huset:-)

    SvarSlet
  4. Fed idé. Også til at få resterne bugt på en dekorativ måde .
    Jeg ville også sværte dem. ( kan heller ikke lade være) ;-)

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...