onsdag den 25. september 2013

Gæstedesigner Maryann viser endnu et bryllupskort

Maryann har lavet et bryllupskort mere

Denne gang har hun taget udgangspunkt i en tutorial fundet på Splitcoaststampers, nemlig en såkaldt Circle Flip Up Book.
Samme type kort som man kan lave med disse dies fra Marianne design.

Kortet er lavt i helt hvidt karton og dekoreret med papir fra Pion Design. Maryann har brugt begge sider af mønsterpapiret så det er skiftevis den ene og den anden side man sser i lommerne.
For at understrege vintagestilen i kort, er der brugt masser af vintage tags og billeder, som er fundet på nettet sammen med bling, bånd og stickers fra gemmerne.
Derudover har Maryann sat forskellige sjove artikler, fra tresserne sammen med silhouetten af den flygtende gom, for at tilføje kortet lidt humor.


 




 






7 kommentarer:

  1. Sikke da et stort stykke arbejde. Hvem ville da ikke blive glad over at få sådan et kort. :o)

    SvarSlet
  2. Spændende kort, flot arbejde...

    SvarSlet
  3. Hold da op, jeg er fuld af beundring, først troede jeg det var et "kaffe filter" der var lavet om til et kort, det kunne det jo godt ha`været, men som jeg kom nedad i billederne blev det flottere og flottere, dejligt at se noget Maryann har lavet, jeg kan ikke finde ud af at komme ind på hendes blog, men nu kan jeg da se at hun er kreativ. knus til både Gitte og Maryann, morkaren.

    SvarSlet
  4. Sikken en smart ide´ at lave kortet på den måde.

    SvarSlet
  5. Super flot og meget inspirerende! Det skal prøves.

    SvarSlet
  6. Tusind tak for alle de smukke kommentarer piger, de varmer da godt nok. Jeg kan bare godt lide at lave noget, som ingen andre har lavet, og så elsker jeg bare god humor, hvorfor jeg også altid gemmer dem, når jeg finder sådan nogle sjove vitser eller artikler, man ved aldrig hvornår man lige kan få brug for et godt grin.

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...