mandag den 16. september 2013

Vi præsenterer endnu et nyt Design Team medlem: Louise

Så er det blevet tid til at løfte sløret for det andet nye medlem af Hobbyboden's Design Team  -  nemlig Louise Poulsen fra Horsens (louise84).
Herunder giver hun en præsentation af sig selv:
 


"Hej jeg hedder Louise, er 29år og bor i Horsens.

Jeg har altid været kreativt anlagt, og har næsten altid leget med papir og saks. For 2-3 år siden fik jeg øjnene op for at der var noget der hed scrapbooking, og siden er der blevet lavet mange projekter. Jeg startede ud med kun at lave kort, og startede ud med at afprøve vintage-stilen, men med tiden har jeg fundet frem til en stil der passer mig bedre.
Siden er jeg blevet meget glad for at lave LO's og minialbums, jeg er også begyndt på en art jojurnal, noget jeg også er blevet rigtig glad for
På mine LO's bruger jeg meget mist, maling, gesso, stencils og bygger dem op med flere lag papir.

Jeg er rigtig glad for October Afternoon, Echo Park og Sn@p serien fra Simple Stories når jeg skal bruge noget med noget farve på, ellers bruger jeg ofte ensfarvet papir til baggrund på et LO, og så bruger jeg mønsterpapir til at lave lag med.
Dylusion ink Spray fra Ranger er jeg også blevet rigtig glad for, med deres skønne klare farver. Jeg bruger dem meget i min art journal, men også til at lave kort med.
Ellers er jeg glad for stempler, promarkers, træpynt, stencils og mine distress ink pads.

Jeg er tit og ofte at finde til Gittes hygge-scrap aftner i butikken, og jeg glæder mig rigtig meget til at være en del af design teamet her.

Hvis du har lyst kan du se flere af mine projekter her http://lp-scrapperier.blogspot.dk/


Her er lidt eksempler på noget af det jeg har lavet".








Velkommen til Louise  -  jeg glæder mig rigtig meget til samarbejdet.

/Gitte

6 kommentarer:

  1. Hjertelig velkommen til Louise. Sikken en masse fine ting, du har lavet her, der er godt nok noget for enhver smag, må jeg sige og masser af farver til at gøre en glad i knolden ha ha ha.
    Glæder mig til at se meget mere af, hvad du har at vise os fremover også.

    SvarSlet
  2. Dejligt, at du er med på holdet Louise.
    Velkommen til!

    SvarSlet
  3. Stort velkommen... Sikke en masse smukke ting... GLæder mig til at følge med i hvad du får lavet ;)

    SvarSlet
  4. Stor tillykke til både Louise og Jytte og ikke mindst stor tillykke til Gitte for at have fået disse meget søde og dygtige pige på dit team.

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...