lørdag den 21. september 2013

Gæstedesigner: Maryann

I foråret efterlyste jeg gæstedesignere til bloggen og en af dem der meldte sig under fanerne var Maryann. Og da Maryann har sin helt egen stil i de ting hun laver, så var det oplagt at få hende til at vise nogle af sine ting her på bloggen.

Her får I det første bidrag fra hende  -  et imponerende bryllupskort, hvor man virkelig kan få sat sin Bigshot eller eBosser på overarbejde med alle de udskæringer der skal bruges.

Maryann's første bidrag er et lidt utraditionelt bryllupskort lavet vha. nogle af de lækre kantdies fra Marianne Design. Selve kortet er lavt i almindeligt hvidt karton og så er det pyntet med ensfarvet pink papir både ud- og indvendigt, hvor der på indersiden af klappen er brugt en Martha Stewart border punch til kanterne.
Til matter, tags og silhouetter indvendigt i kortet er der brugt forskellige dies fra Marianne Design og Spellbinders.
Udvendig er kortet dekoreret med to små blomsterarrangementer, og det er jo netop til sådan et kort som dette, hvor man afleverer det personligt og ikke sender det med posten, at man har mulighed for at lave pynten høj og flot som Maryann har vist os her.

Har du lyst til at se flere af Maryann's ting, så besøg hendes egen blog her:
http://mycraftbarn.blogspot.dk/









9 kommentarer:

  1. Flot og gennemført. Du har virkelig mange lækre dies ; )

    SvarSlet
  2. Så fint et kort og en flot foldeteknik

    SvarSlet
  3. Tusind tak for de søde kommentarer piger, de er meget værdsat kan jeg love jer. Og ja Karina, jeg indrømmer, at jeg har rigtig mange dies, og har altid haft en kæmpe svaghed for dem, og jeg er vild med at bruge dem også, og har godt nok ikke mange, som sjældrnt blitr brugt. Jeg elsker også at lege med mange forskellige dies og lave helt nye ting og ideer med dem. Men jeg har altså også være snydehamrende heldig at vinde indtil flere gange i forskellige Spellbinder konkurencer, og må med skam indrømme, jeg vandt faktisk endnu en så sent som i sidste uge, og kender ikke engang de dies, som de siger, jeg har vundett, så det blir en kæmpe overraskelse, når de dukker op engang, så må vi jo se til den tid.
    Men tusind tak alle sammen for de søde ord.

    SvarSlet
  4. Hvor er det et flot kort Maryann. Så lækre farver du har brugt!

    SvarSlet
  5. Dejligt kort i super skøn farver, men jeg undre mig over ikke at kunne finde knappen på din blog hvis jeg vil være "fast følger" er det mig der overser den? knus morkaren.

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...