søndag den 18. november 2012

Scrap med 6X6" stack

Jeg har længe gået og kigget på de her kajakbilleder med Ingemarie og jeg på aftentur - men har ikke rigtig fundet papiret der matchede. Men så opdagede jeg pludselig en af mine 6X6 stacks fra Basic grey og så var jeg klar.
Kanten til venstre er lavet med en hel masse små cirkler punchet ud med stansejern og pyntet med en smule distressink. Tre forskellige størrelser mønsterpapir med rundede hjørner og så en ordenlig dynge knapper og lidt scrappers flosh.
Titlen er skrevet med en die jeg lånte af Karina - beklager men jeg kan simpelthen ikke huske hvad den hed :-(


/Gitte

1 kommentar:

  1. Alfabetet hedder inside out og er et Sizzlits strips fra Tim Holtz http://hobbyboden.dk/shop/sizzlits-strip-alphabet-15755p.html.

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...