søndag den 20. januar 2013

Minialbum med forskellige materialer

Her i eftermiddag fik jeg pludselig midt i min oprydning lyst til atlave et minialbum. Jeg har altid syntes at det er fedt med albums med meget forskellige sider. Både hvad angår størrelse og materiale. Så det skulle prøves. Jeg fik samlet lidt forskelligt i brunlige nuancer. Jeg rodede i skuffer og skabe og på hylder og fandt en masse forskelligt og fandt også et sæt akrylplader som kunne bruges til for og bagside. Her er hvad jeg endte ud med. Forsiden i akryl med et stykke mønsterpapir fra en helt fantastisk stack jeg har købt mig. Den er fra Prima.



Og bladrer vi lidt er her en rustik side af bølgepap, hvor man kan se en side fra en gammel bog bagved.



Her siden fra den gamle bog.


Og her mere fra den fantastiske stack.


Her er brugt et farvekort fra byggemarkedet. Det har jeg set Gitte bruge til en Donna downey kursus. Men har aldrig selv fået det prøvet.


Her er der et tag og en lille akrylplade - måske ikke nemt at se. Og lidt mønsterpapir.


Mere fra stacken.


Lidt punchinella og nodepapir.


Et mindre stykke fra stacken.


Noget net, som jeg har monteret inde i et foldet stykke karton som kan sættes i bindingen.


Gammel bog igen.


Bølgepap.


Tag og en lille papirpose.


Mere fra stacken og et lille stykke akryl igen nederst.


Håber I kunne li det. Tanken er at bruge det til billeder fra min papsøns konfirmation.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...