søndag den 13. januar 2013

Boks med minialbum

I dag var jeg til en lille workshop med Belle Boulevard hvor jeg skulle lave en boks med et lille album i.
Vi fik en fin pakke med materialer, fire små hæklede hjerter, lim og et fiskars hulpunch og så var vi klar.




Jeg kan godt lide velorganiserede workshops, men det her var næsten for meget. Alt var skåret ud og pakket i små pakker så vi skulle sådan ser bare lime det på æsken.




Men den blev nu meget sød. Her er det låget på æsken, bemærk den lille garntrisse som fungerer som håndtag på låget.




Her er æsken set i sin helhed, bemærk den er også beklædt indvendig.




Og her er så de seks små stykker chipboard beklædt, pyntet og samlet med en lille kæde




Dette var lørdagens transmission fra CHA, vi ses i morgen :-)
/Gitte

3 kommentarer:

  1. Sådan en workshop ville jeg elske da jeg aldrig synes man når noget fordi tiden går med at skærer mm.

    SvarSlet
  2. Ih, et dejligt sæt og sikken skøn æske! Må ha' været alletiders workshop at være med på :)

    SvarSlet
  3. Det var rigtig hyggeligt at være med, og dejligt at opleve en velforberedt workshop.

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...