onsdag den 31. december 2014

Godt Nytår !!

Skrevet af: Gitte Grønfeldt

GODT NYTÅR til alle bloglæserne !!

2014 har været et godt og spændende år både for Hobbyboden og for mig selv. Herunder får du et lille tilbageblik på nogle af årets begivenheder.


I januar var jeg igen på CHA-messe i USA for at suge indtryk, blive inspireret, deltage på en række kurser og sidst men ikke mindst - købe nye varer hjem til butikken. Jeg bloggede løbende undervejs, og jeg håber at det gav et lille indtryk af hvor stor og overvældende sådan en messe er.

I løbet af foråret deltog vi både på Scrap i det Jyske, Scrapbooking Convention og Scrap-a-Mania.
Det er altid skønt at komme ud og hilse på en masse søde kunder i den forbindelse.


Sidst på foråret tog jeg en stor beslutning og ansatte Jytte som deltids-hjælp i butikken pr. 1. august. Og det har været skønt efterhånden at kunne slippe tøjlerne i ny og næ og overlade butikken til hende, så jeg kan holde en fridag - eller nå nogle af alle de andre ting der hører med, når man driver både butik og webshop. Så den ene uges ferie Claus og jeg holdt i år (vores første ferie sammen i tre år), kan forhåbentlig blive til to uger i 2015.
Udover Jytte har jeg også fået en super medhjælper i Julie, som har været med på flere af messerne.



Gennem hele første halvdel af 2014 kørte der en afstemning om "Læsernes Favorit Butik" hos The Paper Crafting. I august kom resultatet så, og det viste sig at rigtig mange af vores søde kunder havde stemt på os, så vi vandt titlen.
Det skal I have tusind, tusind tak for - det betyder rigtig meget for os.

http://thepapercrafting.com/praesentation-af-hobbyboden-scrapworld/


I september kunne vi fejre at det var 9 år siden Hobbyboden startede.
Det blev fejret med masser af gode tilbud - og så selvfølgelig sodavand og flødeboller til alle der kiggede forbi.


I oktober deltog vi på såvel Scrapbooking Convention som på Kreative Dage i Fredericia.
Convention var udråbt til Pink Convention, og vi bidrog med at donere et antal lykkeposer, hvor alle indtægter fra salget gik direkte til Støt Brysterne-indsamlingen på stedet. Tak for opbakningen!


I november var det igen blevet tid til Scrap-a-Mania i Roskilde og som altid var det et supergodt arrangement, hvor mange af de kunder, som ikke lige har mulighed for at smutte forbi Odder, kom forbi og hilste på, deltog i make&takes og handlede.


Året 2014 slutter om nogle få timer - så herfra skal til slut blot lyde en stor tak til kunder, medarbejdere, design team, leverandører, arrangører, kolleger, samarbejdspartnere og alle andre vi render ind i i løbet af sådan et år. Tak for samarbejdet og på gensyn i 2015.

/ Gitte



4 kommentarer:

  1. Og rigtig godt nytår til jer der også.

    SvarSlet
  2. Jeg vil også gerne sige godt nytår til jer, I gør det super godt alle sammen også Claus skal have en stor tak, hvad skulle jeg gøre uden jer.
    Glæder mig til at følge jer i 2015 både på bloggen og i butikken, det hænder jo at jeg kommer forbi;-)
    Knus Annette

    SvarSlet
  3. Også rigtig godt nytår til jer.
    I gør et fantastisk godt stykke arbejde. Som jeg sætter stor pris på. I yder en super god service.
    Rigtig god tur til USA Gitte. Håber du kommer hjem med masser af gode ideer.
    Vi ses i det nye år.
    Stort knus Jette

    SvarSlet
  4. Også godt nytår fra mig og Fifty og 1000 tak for din trofaste støtte igen i 2014. Kram herfra

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...