fredag den 5. december 2014

Tolv Tags til Jul 2014 - Godtesen - Tags i beige og brunt

Skrevet af: Gitte Ottosen

Jeg har været igang med det lækre julepapir fra Riddersholm for at lave disse to tags.
Det første er helt enkelt: to slags papir med sværtede kanter, udstansede snefnug, et lækkert julestempel og en blonde



Med det andet tag har jeg leget lidt mere: her har jeg revet kanterne til baggrunden for at illustrere bakker, og både kanterne og snefnuggene er blevet varme embosset.
Igen det lækre julestempel, lidt blonde og så de så de søde rådyr som er stanset ud i brun karton.


Her er et nærbillede af den embossede kant. Jeg har sværtet med embossing sværte, drysset med embossing pulver, på med varmepistolen og vupti så er der sne på kanterne.



Glædelig jul fra
Gitte - aka Godtesen

3 kommentarer:

  1. 2 smukke tags her Gitte, og det sidste er jeg da helt vild med, såååå cute og flot.

    SvarSlet
  2. Smukke tags. Elsker den slags "rå" look

    SvarSlet
  3. Utrolig smukke tags i flotte enkle farver

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...