onsdag den 10. december 2014

Tolv Tags til Jul 2014 - Karina - Lag på lag

Skrevet af KarinaHadsten

Så fik jeg også lavet et jule-tag. Min tanke var at det skulle være noget, som passede til den stil jeg har gjort mest i her i 2014. Og det tror jeg må være lag på lag. Så der var mit udgangspunkt. Derfor er tag'et bygget op med 3 lag i baggrunden. Først et hvidt, så et mørkeblåt og så et mønstret i blå nuancer. Jeg har valgt de blå farver fordi jeg synes det giver lidt frost-fornemmelser.

På tag'et har jeg spartlet gennem en stencil med textur pasta for at gi lidt effekt som leder tankerne hen på sne. Jeg har splattet lidt med noget blå maling. Jeg har stemplet et par grangrene med et Tim Holtz blue print stempel, hvor jeg kun har sværtet dele af stemplet fordi jeg her ikke var interesseret i blue print delen.

Jeg brugte lidt fibertråd, som jeg havde i gemmerne, der passe i farven. Og så en anden af mine favoritter fra året, der er gået. En støbt ring.

Og til slut et lille banner med en tekst. Lavet med et die og stempelsæt med juletekster til to forskellige bannere.

Glædelig jul
- KarinaHadsten


4 kommentarer:

  1. Et rigtig flot tag KArina, og jeg er vild med de blå farver og den textur du har lagt in i det er bare fed.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak - jeg er også blevet ret vild med textur pastaen.

      Slet
  2. Sikke en flot tag. Den er måske ikke julet, når den nu ikke er rød og/eller grøn, men den er fantastisk flot og ja, froststemningen er der i hvert fald :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg har aldrig været tilhænger af rød og grøn jul. Jeg elsker at fejre julen i blå og lilla og andre farver. Men jeg er klar over at de røde/grønne farver betyder meget for andre :)

      Slet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...