mandag den 25. februar 2008

Scrap Queen #4

Jeg måtte springe opgave 3 over i Multiscrap's store konkurrence, da jeg simpelthen ikke kunne finde nogle fotos, som jeg syntes passede til skitsen.
Men opgave 4 deltog jeg med dette LO:
Opgaven lød: Scrap 1 LO hvor du bruger følgende:
1 stykke karton str. 12x12"
2 blomster
3 billeder
4 stykker mønster papir
5 knapper
6 stykker bånd
...Tema bestemmer du selv, blot skal de beskrevne dele herover indgå hverken mere eller mindre !!!

En rigtig sjov og udfordrende opgave, og for en gang skyld blev jeg ganske tilfreds med mit bidrag til en konkurrence (det er jeg ellers sjældent...).

10 kommentarer:

  1. Flot lo med nogle skønne lyngfarver

    SvarSlet
  2. Ja, det har været et par svære udfordringer denne gang...havde også lidt problemer med mine 3 billeder, meeen fik det sat sammen ;-)
    Dit LO er så flot - du er rigtig god til at tage nogle fantastisk flotte fotos! Dejligt enkelt, og så alligevel med alle tingene på, og farverne matcher virkelig flot.

    SvarSlet
  3. Jeg synes det er en rigtig flot opsætning du har lavet. Den er tilføjet min lift liste.

    SvarSlet
  4. Synes det er nogle rigtig dejlige farver der er på dit layout. Den nye opgave synes jeg er stygt svær - må vist hjem og kigge i mine gamle billeder fra da jeg selv gik med blå læbestift, haha ;-)

    SvarSlet
  5. Skønne skønne farver og rigtig flot opsætning - og sikke nogle helt fantastiske billeder!

    SvarSlet
  6. Hvor er det nogen flotte billeder :)
    Fin opsætning du har lavet, måden du har brugt knapper og bånd er bare super - lige til at lifte ;)

    SvarSlet
  7. Hvor er de bare gode de billeder! Jeg havde dit LO som en af mine favoritter, desværre var det Majers LO der løb med stemmen. Er vild med farverne til billederne. Det ser bare godt ud!

    Forresten udfordrer jeg dig til at fortælle syv ting om dig selv. Se mere på min blog. Håber du er frisk på den. :D

    SvarSlet
  8. Nøj, nogle lækre farver og en flot opsætning.......

    SvarSlet
  9. Åh, jeg elsker lyng, og har altid gjort det. ;o) Dejligt layout du har fået lavet med nogle fantastiske fotos.

    SvarSlet
  10. jeg er blevet helt vild med lilla, og de billeder her er bare fantastiske!!

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...