torsdag den 22. april 2010

æske altered art-style
























Ja i denne uge kører vi stadig altered art temaet og jeg har valgt at beklæde en standart chokolade æske fra anton berg hvori der har været trifli chokolader. Jeg har brugt papirerne fra cosmo cricket "garden variety". Jeg faldt staks for disse søde papirer.. der er altså noget med os danskere og jordbær. Papirerne er, som alle andre serier fra cosmo cricket, fyldt med søde motiver der nemt kan klippes ud og bruges som pynt. Der er samtidig nogle utrolig søde sentiments med.
























Ovenpå æsken har jeg sat det vidunderlige sentiment fra papirerne, de er klippet ud og har lige fået lidt sværte i kanterne. Det samme har alle af kanterne af æsken. Bien og meldaljen er også udklip fra papirerne, der er fyldt af disse vidunderlige små tegninger der er nemme at bruge som pynt. Jeg har også sat små rhinesten på, lidt armeringstape, et par blomster og et par brads.





















De lange sider har en af borderne sat for at bryde den røde fladeOg enden af æsken har fået en stribet rest sat på. Det har ikke været muligt at sætte papir på indersiden af æsken, da det ikke vil være muligt at lukke æsken ellers.
















Hele ideen opstod fordi jeg skulle besøge en veninde og jeg ville have en lille gave med til hende. Og besluttede mig for at give hende og hendes lille pige et par poser karse, som de kan dyrke sammen. Så inden i æsken har jeg lagt et par poser karse, som jeg kunne vælge at beklæde.. men så vil man ikke kunne se teksten, så jeg har ladet dem være.

Håber I har fået inspiration til en nem venindegave.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...