torsdag den 29. september 2011

To kort fra før Belgien

Det første kort er med papir fra Graphich 45, once upon a springtime. Jeg er ret vild med den serie. Ikke mindst fordi at firmaet ENDELIG har lavet en serie i lysefarver. Serien er dog ikke hel ny.. men fra i foråret.. deraf navnet ;-)

Jeg har brugt et grønt motiv fra selve papirsserien og alt papir er blevet sværtet med vintage photo distress ink.
Jeg har brugt et af Hobbybodens stempler "bare fordi.. " som jeg synes er en fantastisk tekst.. det kan jo passe til alt!


Kronen er en af de træfigurer som Hobbyboden er begyndt at forhandle. De passer perfekt til at lege med alle produkterne fra Tattered Angels. De tæller blandt andet Glimmer mist, glam, glaze og chalkboard.. og jeg er vild med dem alle ;-)

Her har jeg brugt glimmer glam "dirty martini", som har den lækreste flaskegrønne farve med guldglimmer i, og som jeg synes går fantastisk i spænd med papiret her. Rundt om den miderste bjælke i kronen har jeg bundet lidt brunt snor og en sølvcharm der forestiller en fe.

Til slut er par roser og flade blomster fra Prima.

Det næste kort er lavet med en maske fra Prima. Til dem af jer, der ikke ved hvad en maske er, kan jeg fortælle at det er en stykke plastic med huller i, hvor hullerne har et eller andet mønster.. i dette tilfælde mursten.. eller rettere fugerne mellem murstenene. Så kan man farve med maling, sværte, mist eller lign. og så fjerne plasticken, så har man mønsteret på sit papir. Fantastisk nemt koncept ;-)





Her har jeg brugt "Fence" masken fra Prima, og jeg har sværtet med pumice stone distress ink. Det giver et fedt mønster på papiret, som jeg helt ærligt ikke ved hvad er. Det er rimeligt gammelt og efter min mening MEGET kedeligt. Men men men.. så kommer masken jo og kan bringe det hele til live igen.. fantastisk... Som pynt har jeg skåret regnvejrsmanden eller paraplymanden ud fra TH, og han er skåret ud i chipboard og har fået en svag grønlig sværte (bundled sage) på fotoen her, ser det dog ikke ud som om at han er farvet (MEN DET ER HAN) ;-).. den dumme blitz skjuler det bare. Derudover har jeg stemplet et collagestempel med staz-on. Dette her er fra Hero arts og hedder musical collage.

Jeg har stemplet er par blade i hjørnet med forrest moss ink og bogstaverne er skåret ud på Big Shotten. Jeg har brugt bogstaverne fra TH, vintage market. De fastholder det lidt maskuline udtryk som jeg gik efter ved kortet.

Håber I har fået mod på at prøve at lege med "Maskerne"
God fornøjelse!

2 kommentarer:

  1. The unibody looks amazing and the rigid aluminum body is better than any we have seen.
    The world of telephone communication have improved a lot in so many years that
    it has become difficult to choose the right kind of system.
    ll need to go to a short URL on the Mac to download the desktop part of the installer, which means
    the Mac and i - Pad must be on a single Wi-Fi network.


    Also visit my web-site mac air

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...