lørdag den 1. september 2012

LO med rester

Jeg har virkelig været inspireret denne uge til at få brugt af mine rester. Ofte synes jeg det er nemmere at gå til en ny indkøbt serie, men nogle gange har man også brug for at få brugt op af resterne, så man kan retfærdiggøre nye indkøb. Det er jeg i fuld gang med ;-b

Denne gang ville jeg lave et LO. Jeg brugte samme princip som på kortet forleden (det med Eiffeltårnet). Jeg gik om bord i mine grønne rester og fandt nogle passende stykker i forskellige størrelser, som jeg distressede i kanten med denne.


Jeg placerede de distressede firkanter på baggrunden af almindelig grøn karton. Jeg placerede billedet og teksten. Pyntede med en enkelt blomst og lidt ramme i kanten. Der skal ikke så meget pynt til når man har de mange distressede firkanter. Her er det færdige resultat.



Ingen kommentarer:

Send en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...