fredag den 29. marts 2013

LO med Maja papir

Til convention i Middelfart lavede jeg dette LO med en ny lækker serie papir fra Maja design - serien hedder "Walking in the forrest". Jeg er vild med de blå/brune nuancer, som bare går rigtig godt til billeder, som er lavet i sephia (bruntonet). Alle kanter på billede, mønsterpapir og karton er distressed. De er ikke sværtet, som jeg ellers normalt ville gøre, men jeg syntes at det hvide faktisk gav en god effekt ved netop dette papir.


Her et nærbillede af nogle detaljer. Jeg er vild med de mange lag af karton og mønsterpapir. Og så er der drysset med lidt alt godt fra dimsetasken. En metal-dims jeg har haft for evigt - noget lækkert bånd, blomst, swirl (jeg kan ikke huske hvad mærke den die er, men både Die-namic og Memorybox har nogle lækre swirls og ranker, som også kan bruges på LO's).


Her igen lidt detaljer - mange lag og igen en metal-dims, som har ligget i dimsetasken længe, men som her lige er prikken over i'et.


/Karina

2 kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...