mandag den 13. maj 2013

Kort fra den virkelig simple skuffe

Jeg er inde i en periode hvor de kort jeg laver er nogle jeg laver i campingvognen eller andre steder hvor jeg pakker ting ned og tager med. Måske er det derfor jeg samtidig er inde i en periode, hvor jeg elsker simple kort. I hvert tilfælde er det en god kombination.

Her er tre kort som alle bygger på lidt samme princip. En baggrund af mønsterpapir og så en lækker gren fra Memory box og et lille 'tag' med en lækker tekst. To af tekststemplerne er Gittes egne.

Dette kort er lækkert papir fra prima. En gammel medaljon med en sommerfugl på toppen.


Her igen Prima papir. Helt enkelt. Baggrundspapiret er matter med en grøn for at gi lidt kontrast. Kortets base er de hvide kortbaser på 14x28cm. Synes det er en dejlig størrelse.


På dette kort er teksten mattet med en spellbinder firkant. Synes det giver et dejligt elegant udtryk.


8 kommentarer:

  1. Super lækkert kort og den die må da fluks på ønskesedlen, når jeg finder ud af hvad det er for en.

    SvarSlet
  2. Super lækre kort - enkle eller ej :) :)

    SvarSlet
  3. Alle 3 flotte og dejligt nemme kort, som kan bruges til enhver lejlighed.

    SvarSlet
  4. Hvor er de bare flotte!
    Skønne og enkle i lækre farver.

    SvarSlet
  5. Flotte enkle kort :)

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...