torsdag den 4. juli 2013

Kaniner

 Jeg fik pludselig lyst til at genopdage mine gamle graphic 45 blokke, som jeg har liggende i en stak på bordet. Og med udgangspunkt i "once upon a springtime" serien skabte jeg dette kort.
Det var egentligt også fordi jeg gerne ville teste mine, på den tid, nye stempler fra Gitte, som hun har lavet i samarbejde med operation skriv hjem. I kan se stemplerne her.

 

Jeg brugte tid på at klippe kaninerne ud i hånden, men det gav pote synes jeg, (fik I den.. pote..)!
Så monterede jeg dem med 3D puder for at hæve dem fra baggrunden. Lidt twine og en charm i tagget, og så var kortet sådan set færdigt. Håber I nyder sommeren derude.  

6 kommentarer:

  1. Hvor er det bare cute. Virkelig sødt til både mindre og "større" børn og barnlige sjæle he he he. Jeg indrømmer, jeg er ret vild med det. Smukt arbejde Jane.

    SvarSlet
  2. Hvor er det bare supersødt.

    SvarSlet
  3. Super flot - og meget anderledes kort :)
    Er helt vild med det :)

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...