lørdag den 7. december 2013

7. december - Nytårs tag



Så er vi kommet til mit bidrag til tags... her har jeg lavet taggen med en die, men kan jo også skæres ud i hånden. 

Jeg har stempelet med hvid pigment ink fra color box på sort karton, og derefter distresset med hvid die ink for at få chalk looket. Klippet et stykke til og sat på med 3d puder. Cirklen er skåret af med en die gennem bigshotten... teksten er stemplet før jeg samlede. Og for at få lidt dimension har jeg jeg tegnet med en sort tuds rundt i kanten... her satte jeg cirkel die på igen og tegnede langs den indvendige side. Champagne glassene har fået et godt lag Crystal Stickles. Til sidst påsat nogle rhinsten.


Her får i lige en mere med næsten samme fremgang måde

Har distresset et stykke hvid Bazzil Smooth karton med distress ink, Picked Rasperry og Dusty Concord og så stemplet med hvid color box igen.


Her er pyntet med lyserøde rhinsten i kanten af cirklen og champagneglasset har jeg smurt lim på og derefter drysset med hvid glimmer.

Held og lykke hvis I selv får lyst at prøve
Hilsen Lissy

9 kommentarer:

  1. superflotte kort. Ser godt ud med det chalk stil

    SvarSlet
  2. Wauw et par flotte tags/flaskekort!

    SvarSlet
  3. Superflotte flaskekort i fine farver og sikke da et godt stempel !

    SvarSlet
  4. Det er to lækre flaske tags Lissy!

    SvarSlet
  5. Super flotte tags her begge to Lissy. Såååå fine med alt det bling. Ret passende for et nytårs tag, bare rigtig flot lavet.

    SvarSlet
  6. Flotte flaske-tag..... og jamen - det er snart nytår.......

    SvarSlet
  7. Rigtig flotte. Bliver inspireret til selv at lave nogle til nytår.

    SvarSlet
  8. Hvor er de fine, dem vil jeg da lige have i tankerne - det er vores tur til at holde nytårsaften :-)

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...