tirsdag den 9. september 2014

Kort med doodling



Skrevet af Lissy


Kortet er igen lavet med min favorit teknik... watercoloring. Jeg har kommet lidt forskellige farver distress ink på min silikone bagepapir.... trykket mine stempler et par gange derpå, lidt forskudt, så der kommer farvespil på bladene, før jeg stemplede på Bazzil Smoth karton. Den blå baggrunds skygge er derefter lagt på med en vandpensel, som jeg duppede i distress ink, weathered wood og tumbled glass, på mit silikonemåtte igen. Til sidst har jeg doodlet med en smash pen, der giver nogle fine tynde streger.

Stempletsættet er  Scattering Leaves
Smash pennen ses her

Ha en god dag !!!


5 kommentarer:

  1. Super flot kort igen Lissy, og rigtig flot farvespil, du har fået i dine blade, de er kanon flotte, og tak for en god forklaring igen med denne teknik her.

    SvarSlet
  2. Kanon flot, særligt med doodling detaljerne.

    SvarSlet
  3. Rigtig rigtig flot efterårskort. Den frihånds doodling er du altså god til.

    SvarSlet
  4. Fantastisk - både farvemæssigt og bladene er så du kan "føle" dem.

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...