tirsdag den 12. februar 2013

Et kig ind i kursuslokalet / papirhulen

Som lovet kommer her flere billeder fra butikken på Rønhøjvej i Odder.
Det bageste lokale er fyldt med papir og karton i alverdens farver og mønstre  -  og så er det også lokalet som rummer kursusafdelingen.
Vi indviede lokalet sidste tirsdag, hvor vi har samlet til scrap-aften. Supperhyggeligt  -  og dejligt med god bordplads sammenlignet med det gamle lokale i Tornøegade. Vi kan være mindst 12 personer omkring de to borde  -  og måske et par stykker mere, hvis vi klemmer os lidt sammen.







10 kommentarer:

  1. Tillykke med de nye lokaler..
    Ville ønske at mandens job havde lokaler tæt på, frem for i Vejle ;)

    SvarSlet
  2. Wauw hvor ser det lækkert ud!!
    Er snart nød til at besøge butikken så jeg kan få kigget på alle lækkerierne :)

    SvarSlet
  3. Stort tillykke med dine nye lokaler,de ser godt nok dejlige ud;)

    Knus og kram herfra

    SvarSlet
  4. Wauu glæder mit til at se det.

    SvarSlet
  5. Tillykke med det er ved at være fuldbragt, og det lokale er vist et fristende sted at opholde sig, det er måske meget godt jeg ikke sådan lige kan komme rendene. knus morkaren.

    SvarSlet
  6. Hold da helt op hvor ser det godt ud.

    SvarSlet
  7. WOW!!! Det ser super godt ud.
    Et kæmpe stort tillykke med den nye lækre butik, hvor er det
    ærgeligt at man bor så langt væk.
    Gitte, husk nu at sollys ødelægger papir og jeg kan se at der
    står en hel del ved vinduerne ;O)

    SvarSlet
    Svar
    1. Bare rolig - vi ER i fuld gang med at sætte solafskærmning op, men har prioriteret den ende af lokalet med det ensfarvede karton højest, da det erfaringsmæssigt er det mest sarte (jeg har godt nok aldrig oplevet af mønstret papir er blevet ødelagt i solen på mit hobbybord herhjemme (kun farvet ensfarvet karton) - men der er jo ingen grund til at løbe en risiko ;o)).

      Slet
  8. Tak for dejlig snak og hjælp i tirsdag. Det var super fedt at se den nye butik.
    Lækre billeder, som du har fået taget.
    Og skulle i øvrigt hilse igen fra manden herhjemme.
    Kh. Marianne

    SvarSlet
  9. Scrapmekka, sir jeg bare ... hvorfor er der så langt til Odder fra Svendborg :(

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...