søndag den 3. februar 2013

Indvielse af de nye lokaler

I går, lørdag, kunne vi langt om længe byde velkommen indenfor i de nye lokaler på Rønhøjvej 15 i Odder.
Hele dagen kom en lind strøm af kunder forbi  -  det var dejligt at så mange af jer ville bruge en del af jeres lørdag på at kigge indenfor.

Jeg fik stort set ikke tid til at tage billeder undervejs - men her er en række billeder fra lokalet FØR vi åbnede. Af en eller anden grund har jeg slet inden billeder fra kursuslokalet, som også er afdelingen for papir og karton. Så det må i have tilgode til en af de kommende dage.











Da jeg kom i tanker om at jeg slet ikke havde fået nogle kunder med på billederne - så var Heidi og Julie heldigvis lige til stede og lod sig forevige:



Der var mange der havde taget blomster, vin, chokolade, kaffe, the og hjemmelavede gaver og kort med. Tusind tak til jer alle -  vi var virkelig overvældede, og vi blev bestyrket i opfattelsen af, at vi simpelthen har Jylland's sødeste kunder. Her er et udpluk af herlighederne:



22 kommentarer:

  1. Stort tillykke med den nye butik! Det ser jo helt fantastisk ud!!! Håber jeg på et tidspunkt har tid og RÅD til at komme forbi :-D

    SvarSlet
  2. STORT TILLYKKE med den nye butik - og jeg GLÆDER mig til at jeg på et tidspunkt kan få mulighed for at kigge indenfor :)

    SvarSlet
  3. Stort tillykke igen igen.. Det er bare sådan nogle fine lokaler.. ;-)

    SvarSlet
  4. Den nye butik er LÆKKER!!! Rigtig god vind fremover.

    Knus :)

    SvarSlet
  5. Stort tillykke med den nye butik. Den ser flot og stor ud på billederne, som et paradis for scrapper. Ja, hvem der ikke boede så langt væk.

    SvarSlet
  6. Hvor ser der godt ud i Jeres nye biks :) - Det kunne nu være sjovt hvis du havde taget billeder af hylderne EFTER lukketid også *G*
    Tillykke med de nye lokaler! Glæder mig til vi får planlagt en tur forbi!

    SvarSlet
  7. Stort tillykke med den nye butik ;) hvor er det bare en fantastisk lækker butik i har fået nu... Ville ønske der var lidt kortere fra Hillerød til Odder. ;)

    SvarSlet
  8. Uhhh... jeg ved ikke, om jeg tør komme - kan bare se, at der er sooooo meget! :-).
    Tillykke.

    SvarSlet
  9. Stort tillykke med den nye butik - glæder mig til at se den IRL :)

    SvarSlet
  10. Stort TILLYKKE med åbningen, sikken et arbejde at få alt på plads i det store lokale, du og din mand må da være dødtrætte nu, så husk nu også at slappe lidt af. knus morkaren.

    SvarSlet
  11. Det ligner jo det rene paradis. Stort tillykke med den nye butik.

    SvarSlet
  12. Stort tillykke med den nye butik - glæder mig til at komme ned og se den.....

    SvarSlet
  13. Lækker ny butik, du har fået. Tillykke med den!

    SvarSlet
  14. Igen tillykke med den nye butik, den er bare lækker :)

    SvarSlet
  15. Et kæmpe stort tillykke med den nye butik, den ser enormt lækker ud og jeg glæder mig allerede rigtig meget til MarianneAncker og jeg igen skal en tur over til jer :)Endnu en gang tillykke og pøj pøj med den og rigtig rigtig god søndag.

    SvarSlet
  16. WOW hvor ser det godt ud, glæder mig til at komme og se butikken IRL :)
    Held og lykke fremover.
    Knus fra
    Dorthe :)

    SvarSlet
  17. Stor tillykke med jeres nye lokaler, det er en super fed forretning I har fået, meget dejlige og lyse lokaler.
    Jeg havde en skøn dag, tre timer blev det til i jeres nye forretning, jeg kunne slet ikke komme der fra igen, vi hyggede os rigtig i kursus afdelingen med chips og sodavand og masser af dejlig indkøb, en skøn dag.

    SvarSlet
  18. Stort tillykke med de nye lokaler, og det er helt sikkert et besøg værd, selv om man skal køre lidt langt, for der er bare rigtig meget til at friste, det er helt sikkert. Vi havde bestemt også en rigtig hyggelig, men meget dyr tur derned he he he, men man skal vel også shoppe igennem, når man kører så langt efter det, skal man ikke? ha ha ha
    Ha en god dag alle sammen

    SvarSlet
  19. Supper flot butik i har fået.
    Tillykke med den.

    SvarSlet
  20. Sikke en skøn butik I har fået sat sammen her! Jeg håber vi snart får fundet en dag, hvor vi kan komme forbi. Tillykke med den ;-)

    SvarSlet
  21. Hvor ser der fint ud - og nu er det jo ikke en "Fifty was here" butik mere - så vi må se at komme forbi igen på et tidspunkt. =0) MEGA mange flotte varer kan jeg se - sikke I har slidt og slæbt for at få det hele på plads. Hils ham med de LANGE arme.

    SvarSlet
  22. Tillykke med den nye butik, det er jo et scrappeparadis, glæder mig til at komme til Odder... jeg må snart til Århus og besøge min datter igen :-))

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...