onsdag den 24. april 2013

Vi præsenterer endnu et nyt medlem til Design Team'et

Må indrømme, at jeg næsten ikke kunne få armene ned, da Karina Beck takkede ja til at komme med i Hobbyboden's Design Team.
For udover at være en haj til CAS-kort, så har Karina tilmed en superfed stil i sine Layouts, som vi alle kan blive inspireret af  -  foruden at hun også Smash'er og laver Project Life.

Her er hvad Karina skriver om sig selv:
"Jeg hedder Karina Beck og jeg har scrappet i 5 år. Jeg laver mest kort, men indimellem laver jeg også layouts, Smash og Project Life. Når jeg scrapper handler det ofte om mine små nevøer eller om familiens rejser.

Min stil er oftest CAS (clean and simple ) Jeg er vild med det enkle, men jeg kan også godt lide at lave teknikker som embossing, distressing mv. Derudover elsker jeg klare farver på mine ting.

Jeg glæder mig til at samarbejde med Gitte og resten af design teamet hos Hobbyboden."


Her får du et par smagsprøver på Karina's projekter  -  og hvis du har lyst til at se mere, så kig ind på hendes egen blog her: http://www.karinabeck.blogspot.dk/

 

 
 
 

12 kommentarer:

  1. Velkommen Karina - kan godt forstå Gittes arme hænger oppe i skyerne et sted - dine kort er SÅ flotte.....

    SvarSlet
  2. Hvor spændende - glæder mig til fortsat at følge med :)
    Og Karina er super dygtig!!

    SvarSlet
  3. Velkommen til Karina.... kan godt forstå at Gitte er glad, for du er såå dygtig.
    Glæder mig til at arbejde sammen med dig:-))

    Ha en god dag

    SvarSlet
  4. Tillykke Karina. Er sikker på vi for stor fornøjelse af dig og resten af teamet. :0)

    SvarSlet
  5. Sejt ! Det glæder mig at vi igen får Karina´s CAS kort at se ;-) Tillykke...

    SvarSlet
  6. Tillykke og velkommen til Karina. Rigtig flotte kort her, så det bli´r spændende at se, hvad hun har at vise os her i fremtiden også. Det begunder jo ret godt.

    SvarSlet
  7. Tillykke.
    Er vild med det du laver :-)

    SvarSlet
  8. Det er jo nærmest et tillykke til alle - hvor skønt. Det glæder jeg mig til at følge, for indtil videre ser det da rigtig lækkert ud ;)

    SvarSlet
  9. Jubiii .. tillykke til både Hobbyboden, Karina og det øvrige Design Team. Det er jo ren Win Win :)

    Glæder mig til at følge med i alle de dygtige pigers værker :)

    SvarSlet
  10. Tillykke til Karina og til Hobbyboden. Karina har den fedeste stil og jeg glæder mig til at se mere

    SvarSlet
  11. Tillykke med scoopet... Karina er bare fantastisk dygtig... Glæder mig til at se hvad hun får lavet :-)

    SvarSlet
  12. Enig med jer andre - Karina er guld værd! Tillykke til Hobbyboden.

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...