lørdag den 22. juni 2013

Emboss resist teknik - igenigen

En af de teknikker, som jeg ofte vender tilbage til, er "emboss resist", altså hvor man bruger et embosset motiv som basis for sin farvelægning.

Valmuerne er stemplet med et negativstempel fra Hero Arts - dvs. at hele det hvide område er stemplet og bagefter embosset med hvidt embossingpulver.
Bagefter har jeg sværtet med Distress Ink og en Ink Applicator Tool, så farven kun bider sig fast i alle de områder som IKKE er embossede.
Jeg har brugt farverne Fired Brik, Spiced Marmalade og Faded Jeans.



5 kommentarer:

  1. Hvor er de flot. Tror jeg skal lege lidt med den teknik en af dagene.

    SvarSlet
  2. Hvor er det bare smadderflot. Rigtig smukt arbejde og godt lavet med fede farver også.

    SvarSlet
  3. Det er også min ynglings teknik.
    Flot kort.

    SvarSlet
  4. Også en af mine yndlings teknikker... super smukke kort i flotte farver

    God weekend.

    SvarSlet
  5. Lækre kort - jeg må hellere se at få brugt det stempel!

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...