torsdag den 24. oktober 2013

Den sødeste lille matematik-kuffert

Sidste indlæg fra Inge-Marie i denne omgang er en supersød lille dekoreret kuffert.

"Jeg læser til matematiklærer og der i gennem får jeg lavet en masse små ting, som er en god idé at gemme til fremtidigt brug. Derfor har jeg valgt at lave en lille kuffert til det formål.

Jeg købte kufferten i Søstrene Grene, men syntes bare den var så kedelig, og så tænkte jeg at man nemt kunne peppe den lidt op ved at bruge det fantastiske washi tape!
Jeg er ved at have noget af en samling, så det var bare at finde nogle som passede sammen. Bogstaverne er lavet med min Cricut skæremaskine".



Vi siger tusind tak til Inge-Marie fordi du havde lyst til at vise nogle ting på bloggen, og husk at du fremover kan følge hende på hendes egen blog: http://imksverden.blogspot.dk/

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...