onsdag den 23. oktober 2013

Inge-Marie's Bryllupskort

Jeg fik en bestilling på et bryllupskort, osm jeg måtte lave lige som jeg ville.
Derfor valgte jeg de mere klassiske bryllups farver, så jeg var sikker på det passede til pakken.
 
Det er et kort, som har et lille overlap på ca 1 inch, med en mørk brun baggrund og så med et mønsterpapir fra The Formal Affairs Stack fra K&Company.
Hul mønsteret på overlappen er lavet med en Martha Stewart punch.
Båndet er lukket bagpå, så det fremstår, som en lukket cirkel.
"Tillykke" skiltet er bare lavet på et stykke cremefarvet papir, og så sat på med 3D puder.
Kuverten er købt med det røde folie inden i fra USA, mens det lille skilt er fra samme stack, som mønsterpapiret er fra.
 


 

2 kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...