fredag den 14. februar 2014

De nye Pion-papirer ...

... er bare sååååå smukke!

Jeg måtte bare eje hele serien af både A day in May og Flower Frames.

Jeg kunne knapt nænne, at tage hul på de yndige papirer, men på den anden side, så skulle de da ikke gemmes for længe :)

Jeg har lavet et kort, hvor jeg har brugt papirer fra begge serier.

Forsiden på kortet er lavet med serien A day in May

Tagget gemmer på en lille sød hilsen til modtageren. Stemplet er et af Gittes egne.

Indeni har jeg brugt papirer fra serien Flower Frames

Bagsiden er også beklædt. Det gør kortet ekstra lækkert at røre ved.

Jeg er fuldstændig "solgt" til specielt A day in May ... og jeg er da også i gang med nok et kort i de smukke papirer.

Ha' en dejlig og kreativ dag.

Jytte :)



8 kommentarer:

  1. Det kprt er simpelthen så smukt.
    Med mange flotte detaljer.
    Kan godt forstå at du måtte eje det papir. :-)

    SvarSlet
  2. Det er dog noget vidunderligt papir og sikke et smukt kort

    SvarSlet
  3. Åh nej så bli´r jeg fattig igen he he. Hvor er det smukt Jytte, simpelthen super smukt endda, og jeg er desværre helt enig med dig, det er da vist noget af det, man bare MÅ há i sin skuffe. Men de laver altså også bare sådan noget lækkert papir i det hele taget, og du forstår så sandelig at få det til at se bedst muligt ud også. Kanon flot kort.
    Rigtig god week-end alle sammen.

    SvarSlet
  4. Jeg vidste godt, jeg var forelsket i Maja Design, men nu har jeg vist for alvor forelsket mig igen. Tror Pion Design skal udforskes lidt mere, for det er vist et "must have". Super super lækker og elegant kort, du har lavet. Det er så lækkert, at det også er fint både inden i og bagpå.

    SvarSlet
  5. Så flot kort og sindssyg lækkert papir

    SvarSlet
  6. Utrolig flot kort med mange spændende detaljer.

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...