tirsdag den 9. december 2008

Design Team

Jeg har hermed fornøjelsen at præsentere dig for Hobbybodens helt eget design team.
Jeg er nemlig i den heldige situation, at to superdygtige piger har sagt JA til at være med til at udklække gode idéer, når der kommer nye produkter i butikken.

Og hvem er så de dygtige piger ?? Jo, det er såmænd:
Jane Henningsen (Lullemor)
http://janeskreative.blogspot.com
og
Karina Møller Sørensen (KarinaHadsten)
http://karinascrap.blogspot.com

Mange af jer kender dem måske i forvejen - enten fra diverse forums på nettet, eller fra messen i Viborg, hvor de begge har hjulpet mig og vist deres kreative talenter.

Begge laver både kort og scrapbooking, så jeg er sikker på, at der nok skal blive lidt for enhver smag at kigge på fremover.

3 kommentarer:

  1. Tillykke til designerene, det er et godt team du har fået Gitte :-)

    SvarSlet
  2. Ej hvor godt ..så er inspirationen i hvert fald på plads :)...glæder mig til at se, hvad teamet har af gode idéer :)

    SvarSlet
  3. Tillykke med dit designteam - jeg glæder mig til at se hvad de finder på :)

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...