torsdag den 9. juli 2009

Anderledes farvelægning af stempel

Normalt når vi taler om farvelægning af stempler, så er det noget med at stemple et motiv med sort Stazon og så farvelægge det med akvarelfarver, twinkling H2O eller tusser. Denne gang har jeg valgt at benytte en anden teknik, nemlig at farvelægge motivet direkte på stemplet. Jeg har benyttet stempel tusser fra "Le Plume" i farverne grøn, gul og orange. efter at motivet er blevet farvelagt så "ånder" jeg lige på stemplet :-) for at sikre mig at det stadig er fugtigt, og så er det ellers bare at stemple motivet og vupti så har du en smuk farvelagt blomst.


Herefter er motivet skåret ud i oveal og har fået en smuk scalloped ramme. Baggrundspapiret er blevet revet så det ser råt ud, og i øverste venstre og nederste højre hjørne valgte jeg at rulle papiret om en tynd strikkepind så det fik det fine "æseløre" i begge hjørner - og på begge stykker papir.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...