onsdag den 15. september 2010

Dies fra Marianne Creatables

Så har jeg fået gang i min nye die fra Marianne createables. Jeg er ret vild med hendes dies, dels så er de lidt anderledes i forhold til f.eks spell binders men også i særdeleshed på grund af deres pris :-) det er da herligt at kunne købe en die som denne til 85 kr!

Den minder meget om en kageserviet, og jeg tror også det vil være som sådan jeg vil benytte den, altså hvor den er en detalje bag et større motiv. Men den kan også sagtens bruges som "centerstykke" i stil med det jeg har lavet her.

Teksten i midten er et stempel - udstanset på en cirkel og med en scalloped cirkel lagt nedenunder i mønsterpapir. Hertil små blomster og i hjørnet lidt rhinstene for at give det lidt bling.

Det er et meget enkelt kort, men det kan ejg faktisk godt lide for øjeblikket - de behøver ikke længere at være helt så fyldt som jeg gjorde før i tiden.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...