torsdag den 23. september 2010

organza jubel..

Jeg elsker organza bånd.. jeg syntes det passer så godt til rigtigt mange ting og her har jeg brugt det krid-hvide prikkede bånd fra butikken. Man får 20 m. for 39 kr .. så det rækker altså rigtigt langt.. Papiret jeg her har brugt er fra DCWV nursery stack og skitsen er fra http://www.pagemaps.com/ Jeg har brugt min fiskarspunch til borderne og et par rhinesten for at give den der bling bling effekt jeg er så glad for. Her har jeg brugt endnu et sentiment fra de nye clearstamps-sæt fra butikken.
Jeg har brugt mine to ovale punches her.. jeg køber altid selv punches sådan at de passer sammen to og to.. så er det så nemt at matte en hurtig tekst som her.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...