onsdag den 10. november 2010

Igang med julekort

Så er tiden kommet hvor der skal gang i produktionen af julekort. I år bliver de lavet med papirer fra Graphic 45 "Christmas Past Deluxe" serien. Jeg har været så heldig at få den lækre stack der er lavet i 8X8", lige til at dykke ned og lads sig inspirere af.
Mit første kort er lavet i klassisk størrelse 15X15 cm, og her har jeg helt klart udnyttet den lækre serie af små julemotiver. jeg har brugt to forskellige stykker mønsterpapir der begge er blevet raspet i kanten for et distressed look. Den nederste har ligeledes fået en lille håndtegnet guldbort med slangen rundt i kanten.
Der er benyttet to forskellige julemotiver som også har fået en tur med raspen.
Sidst men ikke mindst så gik jeg amok i de lækre dies med julestjerner fra Marianne design. De fåes i to størrelser, jeg har brugt mini udgaven til dette kort.
Jeg har brugt begge modeller, altså både dem med embossede kanter og dem med embossede årer i bladene. De har så også lige fået et kærligt tryk i midten med en character shaper for at de ikke skal være så flade men have lidt 3D. Bladene er lavet med kristtjørn punch i strørrelse large.


1 kommentar:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...