søndag den 21. november 2010

Endnu et par julekort

Jeg kommer lige snigende og smider et par julekort mere på bloggen. I fredags fik jeg lavet disse kort ude ved Karina, og jeg syntes da lige i skal se dem også. Det første kort er lavet med graphics 45 papir og motiv, dies fra Marianne design og så en rigtig sød stor doily i hjerteform. Jeg var meget i tvivl om hvordan man skulle bruge det når det var så stort, men jeg syntes faktisk det ser ret sødt ud at det ligesom folder sig omkring papiret på kortet.
Det andet kort er foldet i tre dele det er 10,5 cm bredt og 30,5, cm højt. Og så har jeg foldet sådan lidt på øjemål så der blev en klap der kunne gå op over forsiden. Denne klap er så blevet revet i kanten og efterfølgende sværtet.
De tre små englemotiver er fra graphics 45 serien, den i midten er monteret med 3D puder så den kan agere "lås" for klappen. Afsluttet men en lille blomst i passende farve, monteret med en dejlig stor brad der matcher kortet.



Ingen kommentarer:

Send en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...