tirsdag den 31. maj 2011

LOAD - hvad er nu det ??

Marianne fra Scrap Cat (http://forum.thescrapcat.dk) har netop igangsat en udfordring, der kaldes LOAD.
LOAD betyder LayOutADay, og går i al sin enkelthed ud på, at man skal scrappe ét layout om dagen i en periode - i dette tilfælde kører udfordringen i 14 dage.

Jeg er hoppet med på vognen, og i går lavede jeg første layout:

Foto'et er fra Peschiera del Garda (Italien), hvor jeg ikke lige kunne stå for den tungt læssede scooter med frisk brød fra bageren.
.

3 kommentarer:

  1. Skønt layout i friske farver. Og med et fedt billede, jeg elsker også den slags billeder! Sjovt at se dine fotos scrappet, fra steder jeg selv kommer hver sommer :))
    Et layout om dagen er for meget for mig, men ellers en fed udfordring synes jeg :D

    SvarSlet
  2. Sikke et fedt billede af scootermanden med det friske brød! :0)
    Herligt LO med skønne farver!
    Hyggeligt du er med på LOAD - jeg forsøger mig nemlig også.
    God tirsdag aften til dig.

    SvarSlet
  3. Fedt, at du vil lege med - og hvor er det bare et FEDT LO!!!

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...