torsdag den 12. maj 2011

Scrap for min egen skyld . . .

Når man har hobby- og scrapbutik som min, så kan man indimellem være tilbøjelig til hele tiden kun at vise ting frem med materialer der kan fås i butikken, eller vise nye idéer og teknikker.
Så nogle gange føler jeg simpelthen bare trang til bare at scrappe løs, uden at skele til valg af materialer eller teknikker.

Sidste weekend fik jeg lavet en del LO's i forbindelse med Skitse-temaet på Scrap Cat's Forum - og det er dem jeg viser frem her nedenfor:

Geocaching på den gamle romerske bro ved Borghetto / Valleggio sul Mincio i Italien.
Cachen var godt gemt inde bag en løs sten i muren - men vi fandt den da. Og det var med duerne som tilskuere - de sidder nemlig hele vejen langs med broen, ja, de bor der vel egentlig.
Materialerne er fra det Little Yellow Bicycle kit jeg var så heldig at vinde til en af workshops'ene på CHA.


Køreturen mellem Santa Barbara og Solvang, Califorien, var utrolig smuk, så da vi fandt en god rasteplads, så måtte vi da lige ud og fotografere.

Det var i øvrigt virkelig en stor fordel at være på tur med en veninde (Gitte O), som er lige så fototosset som mig selv - for det har resulteret i, at jeg har rigtig mange billeder af mig selv fra USA-turen.
Papirerne er de samme som til LO'et ovenfor.


Her slog jeg to fluer med ét smæk, og fik både scrappet efter en skitse OG fik scrappet til en af NSD-udfordringerne på Scrapsisters, hvor emnet skulle være et scrap-arrangement, jeg har deltaget i. Og valget valgt på at lave et LO om CHA, hvor billederne viser mig selv hhv. udenfor det store Convention Centre i Los Angeles OG indenfor til en af de mange workshops (som i øvrigt var den, hvor jeg vandt det papir, som jeg har brugt på de to andre LO's).





3 kommentarer:

  1. Hvor dejligt du endelig har fået lavet noget helt for din egen skyld :)
    Men ja kan godt forestille mig det er svært fordi man jo går så meget op i butikken når det er ens egen hihi...

    SvarSlet
  2. Sikke nogle super lækre Los - og du har da virkelig formået at få de skitser til at passe ind i din helt egen stil :) Skønt... Og ja - nogengange skal man bare scrappe for "sin egen skyld" :)

    SvarSlet
  3. Superskønne layouts med flotte opsætninger.

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...