fredag den 27. juli 2012

Mere Punch Art

Har du nogensinde prøvet at tælle dine stansejern? Det har jeg lige gjort og det var lidt af en overraskelse! Jeg har 225 stansejern i alle mulige former og størrelse!!Så jeg må da vist hellere fortsætte mit projekt med at lave sjove ting med dem :-)
I dag har jeg lavet en lille hurtig bamse. Igen er jeg inspireret af hvad jeg har set på nettet, men har rettet det til så det passer til hvad jeg selv har af stansejern på lager!


Du skal bruge disse former; en stor scalloped cirkel til hoved, to mellem cirkler til ører, to lidt mindre cirkler eller scalloped cirkler/ovaler til det lyse i ørene (jeg havde ikke en cirkel så jeg brugte en scalloped oval), En lidt større cirkel til mund/snude, to små hvide cirkler til øjne og tre helt små til næse og det inderste af øjnene.
Udover det har jeg brugt en sort tush til at tegne med og en hvid til at lave lidt liv i øjnene med.


Denne gang har jeg brugt bamsen til et lille børnekort, men igen kunne den bruges til alt muligt andet! jeg skal have fat i nogen af de kæmpe clips man kan få for så kunne man montere dem i toppen og bruge dem som bogmærker.


/Gitte

1 kommentar:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...