lørdag den 24. august 2013

Sofiero fra Maja Design.

Den nyeste serie fra Maja Design hedder Sofiero, og er absolut blevet en favorit på mit skrapbord. Det er fyldt med de sarteste pastel nuancer, som jeg bare slet ikke kan stå for.
Dette kort blev til ud fra en lag-på-lag tanke. Jeg havde ikke nogen skitse at gå ud fra, men jeg rev tilfældelig stykker papir ud, som så alle blev sværtet med distress ink (Tea Dye) i kanterne.


En blonde, et tag og en tekst stemplet i brun (og valgt med en lidt snirklet font) blev tilsat og arrangeret i lag. Billedet er egentligt printet ud med min egen printer på karton. Hvis du derimod ikke har mod på det findes der klippeark i mange forskellige varianter og meget rimelige priser her.
Jeg har brugt en masse forskellige blomster i pastel og hvide farver. Til alt held er der lige kommet en masse roser i butikken og jeg ved at Gitte har et par kasser mere til at stå, som kommer i shoppen om ikke så længe.. jeg elsker roser og kan slet ikke få nok af dem ;-) der er sikkert andre der har det som jeg.

For at give det sidste prik over det meget berømte i, har jeg brugt en træfigur, som jeg har ladet stå helt "ubehandlet" for at matche pastelfarverne så godt så muligt. Figuren er udskåret med laser, hvilket gør den super detaljeret. I kan se udvalget her.

Ellers er der et par få spredte perler sat på kortet og så er det bare at finde, en nok kvindelig, fødselar, som kan få kortet tilsendt.

6 kommentarer:

  1. WAUW hvor er det bare super flot Jane og lige min boldgade, må jeg nok sige. Kanon fede farver og lækkert tilbehør, lige alle mine favoritter, så hvis du ikke kan finde andre piger at sende det til, har jeg altså fødselsdag om 3 ugers tid ha ha ha. Hvem ville ikke elske at få sådan et smukt kort? Det er bare helt kanon. Superflot med sååå mange fede detaljer overalt.
    Há en rigtig god week-end alle sammen.

    SvarSlet
  2. Dejligt kort!
    Med ønsket om en rigtig dejlig weekend, Anette

    SvarSlet
  3. Rigtig sødt kort. Lækkert papir.

    SvarSlet
  4. århh ja det forstår man jo godt

    SvarSlet
  5. Hvor er det flot og gennemført.

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...