torsdag den 22. august 2013

One Sheet Wonder - og mange andre kurser i butikken

Jeg har forleden fået opdateret listen over kurser i butikken, og udover nogle af de populære gengangere, byder vi også på et par helt nye kurser.
http://hobbyboden.dk/shop/kursus-scrap-aften-527c1.html


Bl.a. er der her i efteråret et kursus i One Sheet Wonder, som er en teknik hvor du bruger dit mønsterpapir og karton på en helt optimal måde og dermed får en masse kort ud af det.
Idéen er perfekt til f.eks. Operation Skriv Hjem kort, hvor man gerne vil lave en masse søde kort hurtigt og uden at økonomien vælter.

Her har jeg prøvet metoden på en række kort.
Jeg brugt ét ark dobbeltsidet mønsterpapir, ét ark karton, otte kort-baser i kvistkarton og udover brug af stempler og border-punch er der kun brugt et stykke bånd som pynt på et par af kortene.



4 kommentarer:

  1. Det lyder smart og flotte kort, du har lavet. Ja, perfekt til OSH.

    SvarSlet
  2. Det er korrekt og en helt fantastisk måde at få mest muligt ud af bare et enkelt ark af hver. Jeg fik faktisk sådan en template tilm at skære efter for et par år siden, fra en veninde i USA, som forhandler Stamping Up derovre, og som de havde lavet som julehilsen til alle deres kunder i december. Jeg tror den er lidt anderledes end den her, men princippet er lidt det samme.

    SvarSlet
  3. Flotte kort!
    Og når de ovenikøbet kan laves 'ud af nærmest ingenting', er det da genialt. Tak for delingen og ha' en dejlig dag. Kh. Anette

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...