lørdag den 21. maj 2011

En bryllupsindbydelse og matchende bordkort

En af mine tidligere kolleger fra højskolekøkkenet skal giftes i næste måned, og engang i vinter lavede jeg indbydelserne til brylluppet.
Kortet måtte gerne signalere, at brylluppet finder sted på Samsø.
Første oplæg fra mig var et kort i klassisk romantisk stil, men det faldt slet ikke i brudeparrets smag. Eller dvs. de var faktisk rigtig glade for selve opsætningen og den udskårne Samsø-figur, men syntes at farve- og materialevalget var alt for tuttenuttet til dem.

Så næste oplæg var i nogle helt anderledes glade farver og det blev de superglade for. Så Silhouette-maskinen blev sat på arbejde med at skære en masse Samsø'er og det blev kortet i de glade lime- og turkise farver, der blev sendt ud til alle gæsterne.

Men nu nærmer festen sig med raske skridt, og det er tid at tænke på bordkortene.
Opgaven lød derfor på at lave nogle bordkort, der matchede indbydelserne MEN de måtte osse gerne have et islæt af noget stærkt orange, da borddekorationerne bl.a. skal bestå af orange gerberaer.
Jeg lavede disse tre forslag, som variationer over samme farvetema og stil, og det kommende brudepar valgte kortet med det turkise skrivefelt, men med blomsten fra kortet med det limegrønne skrivefelt i stedet, da den minder mest om en gerbera.
Så nu skal jeg bare lige have lavet 85 stk. af dem inden længe.



4 kommentarer:

  1. Hvor er de flotte alle forslag - og sikke nogle farver. Gad godt se billeder af bordet :-)

    SvarSlet
  2. Dejlige, glade farver ... :o)

    SvarSlet
  3. Sjovt at Menneskers stil er så forskellig... Jeg er klart til den første, hvis det var mit bryllup, Men det er jo godt at vi alle har forskellig stil... Synes det er nogle super gode bud du har givet dem... Kan godt forstå de er godt tilfredse :)

    SvarSlet
  4. Skønne anderledes bryllupsting

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...