mandag den 12. december 2011

Kleenex æske

For et stykke tid siden faldt jeg over en artikel på scrapsisters hvor de viste forskellige måder at pynte en kleenex æske på. Da jeg skulle igang med at lave lidt til butikken i Odder valgte jeg at grave den ide op af glemslen og lave en selv.
Jeg har brugt papir fra Graphic45 serien "Baby 2 Bride", en serie der desværre ikke er så meget af på lager mere. Men du kan jo bruge lige præcist det papir du syntes er sødt :-)
Papiret blev klippet i 5 stykker; et til ovenpå og et til hver side. Det gav jo en del samlinger men dem har jeg skjulet med den kraftige hæklede blonde der er monteret både i hjørnerne og langs øverste kant.


Der er selvfølgelig skåret et hul ud der svarer til hullet i kleenex kassen, her kan jeg klart anbefale at tegne helt ind til kanten når du bruger det afrevne låg (ovalen) til at tegne hullet af med. Jeg fik nemlig tegnet med lige 1-2 mm luft i den ene side og det betyder at man kan se æsken nedenunder. Det er så ikk enoget problem når man har sådan tre lækre store blomster at montere som pynt. Under dem ligger et stykke tyl i råhvidt, og til sidst er monteret en sløjfe i den hæklede blonde.


Min ide med æsken er at bruge den som værtindegave, og jeg har da også allerede købt en mere så jeg kan lave en i en fart :-)

/Gitte

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...