fredag den 5. september 2014

Batgirl

Jeg er vild med superhelte tegneserier, og Batman er så absolut min favorit. Og det er min lille familie, godt klar over. Så til Mors Dag havde de købt mig en tshirt med Batman logo på. Og det var jo en oplagt mulighed for, både at dokumentere gaven og det faktum at jeg jo nok er lidt en Batman fangirl.



Jeg har brugt en blanding af Lawn Fawns Polka Party og Hello Sunshine serie. Og så fik jeg dykket ned i mit 'stash', og brugt noget gammelt pynt jeg har haft liggende længe.

Stempelsættet jeg brugte er Simpel Stories Daily og Bo Bunnys To The Point. Cut out filen fra Silhouette hedder 1 Piece Bat Moon Circle Frame af Samantha Walker.

Og så har vi fået skønne stempler og dies fra Mama Elephant i forretningen. Her har jeg brugt Femme Frames.



Rigtig god fornøjelse
-Lina

2 kommentarer:

  1. Det er da godt nok en noget anderledes interesse for en pige, men hvorfor ikke? Og du har fået det dokumenteret rigtig flot her. Et super LO, og rigtig flot lavet.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak søde Maryann :) Tror vist ikke jeg falder ind i kategorien 'typisk pige' til dagligt. De fleste af mine fritidsinteresser er vist 'typisk drenget'. Men så er det sjovt at sætte et feminint tvist på det, gennem scrapbooking.

      Slet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...