tirsdag den 14. oktober 2014

Dream Journal igen-igen

Skrevet af: Gitte Grønfeldt

Så er det blevet næstsidste omgang i Dream Journal Vol. II udfordingen hos Scrapsisters.

Denne gang har jeg brugt min Gelli Plate til at lave i baggrunden med + lidt Dylusion Ink Spray over en stencil. Jeg har stemplet hhv. noget håndskrift og nogle gammeldags damehatte med nogle lidt diffuse farver.
Motiverne er klippet ud af et ark Prima mønsterpapir, som jeg har i butikken (ikke på nettet), og så har jeg tegnet detaljerne på med en sort Posca pen.


Da jeg skulle stemple ordet 'sing', var mit 'g' blevet væk, så jeg måtte bruge et omvendt 'a' i stedet (derfor ligner det et spejlvendt 'g')  -  men det dukkede selvfølgelig op lidt efter, men da var det for sent at stemple om...


4 kommentarer:

  1. Flotte sider her Gitte, godt gået.

    SvarSlet
  2. Flotte sider - dit "a-til-g" er da så genialt - lidt Tim Holst agtigt. Som når han bruger udråbstegn som i - t!m...... Du kunne skrive jo aitte ......

    SvarSlet
  3. Det er du da sluppet godt fra ;)
    synes bestemt ikke det gør noget med a/g tingen. Havde du ikke sagt noget, havde jeg slet ikke lagt mærke til det :)
    Knus&Kram Minalima / Line

    SvarSlet
  4. Flotte sider og rigtig flot "baggrund"

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...