torsdag den 4. december 2014

Tolv tags til Jul 2014 - Jytte - Tag i hvidt

Skrevet af Jytte

Jeg har lavet et vinter/juletag i hvide nuancer med masser af glimmer, men det ses desværre ikke så godt på billedet. 


Jeg har først lavet et tag i kvistkarton. Derpå har jeg limet stykker af et par bogsider med fin, gammel skrift og nederst en rest julepapir fra Pion. Det hele har jeg malet med gesso og ladet tørre. Derefter har jeg brugt en lækker Tim Holtz-stencil og med modelling paste lavet en smuk, julet baggrund. Jeg har drysset med fin, løst glimmer oven på modelling pasten, inden den tørrede.

Så skulle der pyntes ... og jeg har brugt kageserviet med gesso og glimmer på, et sødt motiv fra Pions dejlige klippeark (med gesso og glimmer i kanten), lidt osteklud, sløjfer af gazebind, et stykke twine, en gammel knap og en stor, flot blingsten.

Jeg har brugt bl.a. disse materialer:
Tim Holtz die - tag
Tim Holtz stencil
Gesso
Modelling paste
Martha Stewart glitter
Pion klippeark

Ha' en dejlig decemberdag.

Jytte :)




8 kommentarer:

  1. Rigtigt lækkert Jytte tag :)

    SvarSlet
  2. Super flot tag du har lavet, der er virkelig lagt tanker bag, jeg er vild med det:-)
    God dag, knus Annette.

    SvarSlet
  3. Det er dejligt med en beskrivelse, denne tags er så smuk i alt sin enkelthed. knus morkaren.

    SvarSlet
  4. Sikke mange detaljer, og meget typisk Jytte.

    SvarSlet
  5. Hvor smukt! Ser bare så godt ud hvidt i hvidt

    SvarSlet
  6. Hold op en flot og lækker tag - så smuk!

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...