lørdag den 31. januar 2015

Grat-amok-box

Skrevet af Vivi.

Engang imellem går jeg helt amok med "gratteriet", og det er æsken her bevis på - det gik helt over gevind! Jeg havde ingen idé om, hvad resultatet skulle være, jeg grattede bare løs.....
Først fik æsken hvid gesso udvendig, derefter modelling paste gennem en stencil. Så blev der limet forskellige ting på låget: Knapper,tryklåse, ringe, perler, blomster, tandhjul og swirvler. Da limen var tør, fik det hele en omgang hvid gesso - og da det var tørt, gik jeg amok med metallic neonfarver i grøn, pink og orange! Dét så helt hysterisk ud - men da det blev malet over med sort akvarelfarve, blev det jo noget helt andet. Til sidst lidt Inka Gold, som prikken over i'et, og en gang sort maling indeni.





Tak fordi du kiggede forbi...
Ha' en dejlig dag...
/Vivi

9 kommentarer:

  1. Lyder som om du har haft det rigtigt sjovt, mens du kreerede :) Resultatet er bare så flot!
    Syntes det er interessant, som den hul-mask (du må have brugt) fremstår som "slangeskind" (Y)

    SvarSlet
  2. Helt vildt flot æske, utroligt flot "spil" i farverne.

    SvarSlet
  3. Fantastisk flot æske Vivi. Resultatet er i hvert fald blevet helt kanon, må jeg sige, og super lækre farver, må man nok sige.
    Og rigtig hjertelig tillykke med fødselsdagen idag forøvrigt, håber det bli´r en fantastisk dag.

    SvarSlet
  4. Ja Vivi, tillykke med i dag, og den æske har virkelig moret dig kan man se, den er blevet flot, og jeg aner 3 "Vivi roser" på låget, (det ville ha været tomt uden) den mørk lilla farve du har fået frem er super flot. knus morkaren.

    SvarSlet
  5. Tænk at en æske kan komme til at se så spændende og anderledes ud. Farverne er også rigtig flotte.

    SvarSlet
  6. Det var dog en sindsygt flot æske - wow..

    SvarSlet
  7. Det var dog en sindsygt flot æske - wow..

    SvarSlet
  8. Fuldstændig fantastisk!!!!

    Inge K

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...