tirsdag den 25. maj 2010

Ideer til bryllups LO's

Jeg vil gerne dele et par af mine bryllupsLO's med jer og samtidig fremhæve nogle detaljer, som passer godt til temaet og ideer, som andre måske kan få glæde af.

Brudekjolen/kjolerne
Mit første bryllups LO overhovedet handler om de forskellige kjoler jeg prøvede. Billederne blev taget for at kunne kigge på dem hjemme og se om jeg nu havde valgt rigtigt. Men jeg synes det var nærliggende at lave et LO med flere af de kjoler jeg prøvede og så scrappe historien omkring beslutningen omkring kjolen. Heldigvis synes jeg stadig jeg valgte den helt rigtige kjole. Den valgte kjole er selvfølgelig den på det store billede.


Sort/hvid/grøn
Når man ser bryllupsbillederne er det meget det sorte jakkesæt og den hvide kjole. Men den grønne farve indgår også i form af brudebuket og naturen omkring os. Her har jeg lavet et LO i sort og hvid, men med lidt grøn sværte og en grøn blomst for at få lidt farve ud på LO'et. Faktisk er kanterne sværtet først med grøn og derefter grå. I øvrigt har jeg forsøgt mig lidt med komplementærfarver ved at pynte blomsten med en stor rød knap.

Hjemmelavet blomsterranke
På LO'et har jeg også lavet en hjemmelavet blomsterranke. Jeg har placeret en glue dot på LO'et og vha. 7 små perler formet en lille blomst. De små blomster er forbundet med en hvid streg.


Farverne fra bordpynten brugt på LO'et
Her er et farvestrålende LO, hvor inspirationen er fundet i den meget farvestrålende bordpynt. Der er brugt en meget spraglet baggrund, men jeg har forsøgt at skabe lidt ro med en firkant af ensfarvet karton. Og så gir det selvfølgelig også ro at farverne passer fantastisk til billederne.


Sløret som pynt på LO
Her har jeg lavet et LO udelukkende af rester, som er sat sammen i collage. Som pynt er brugt et stykke af mit brudeslør, hvilket jeg synes er en rigtig smuk måde at bruge det på. Historien, som er fortalt på LO'et er skrevet på små lapper af hvidt karton med et ord på hver, da det skulle passe til collage-konceptet.


Håber at der er nogle ideer, som kan bruges !

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...