lørdag den 15. maj 2010

Punches og dies - take two

Her kommer lige et par ideer mere til kort med stansejern og dies. Jeg har leget lidt med denne fantastiske blomster die, kombineret med bånd, border punch og det helt fantastiske papir fra Riddersholm design.
Blomsten er lavet med en die fra Marianne Design.
Sættet består af en blomst uden hulmønster, en med og den fine gren swirl der sidder i kanten. Blomsten med hulmønster kant har ydermere den detalje at der er små riller i hvert kronblad så man kan montere bånd som vist på nedenstående billede. Næste gang tror jeg, at jeg vil prøve at bruge organza bånd, men jeg havde kun meget bredt "på lager" så det blev smalt silkebånd denne gang.

Her er så de to kort jeg har lavet med dies, punch og lækker mønsterpapir. Kanten på papiret er blevet sværtet og sidste detalje er de små rhinstene i øverste højre hjørne. Blomsten er lavet med nederste blomst i mønsterpapir og øverste i karton, monteret med en stor brad.
Stansejernet er fra Martha Steward, og er helt klart for øjeblikket mit yndlings stansejern - det er da nogen fantasiske borter den kan lave.

Det andet kort er lidt anderledes, her har jeg valgt at lave blomsten modsat altså med karton til nederste blomst og mønsterpapir til øverste. Samtidig udelod jeg her bånd og gren, i stedet lavede jeg en lille swirl eller gren af små rhinstene. Center i blomsten er en metalblomst og en rhinsten. Igen er papiret sværtet, det kan jeg nu bedst lide :-) og jeg har brugt den flotte bort fra Martha Stewart.



Ingen kommentarer:

Send en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...