onsdag den 12. maj 2010

Lækre border punches fra Martha Steward

Først et kort med den nok mest populære bort fra Martha Stewart. Her har jeg stanset i mønsterpapiret, monteret kortet med et smukt vintage motiv, en enkelt rose, lidt rhinstene og charms og ikke mindst en rigtig sød diecut med sommerfugle. Bemærk pletterne på sommerfuglen; mens papiret stadig lå i die'en har jeg duppet med ink så de embossede dele blev fremhævet ekstra. Et meget let kort som faktisk har mange små søde detaljer.


Jeg er vildt forelsket i de største border punches fra Martha Steward. Dette punch laver faktisk en bort som man kan montere lige som man ville bruge bånd, den er jeg helt vild med :-) I første omgang får du lige et kort lavet med de smukke papirer fra Websters pages, lækker blomster, et stykke crystal swirl og to små udstansede sommerfugle. Senere på ugen kommer der flere kort hvor jeg har brugt stansejernet.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...