søndag den 14. august 2011

3 meget forskellige kort

Først kort som jeg vil vise jer i dag er lavet med en af de nye træfigurer, der er kommet hos Hobbyboden. Jeg har brugt guldfisken som jeg har sværtet med to slags gyldne distress inks, og bagefter har den fået et godt lag golden goddess glimmer glam, for at få den til at glitre.



Papiret er fra Skærgårsliv Maja Design og det har også fået distress ink over det hele, karton striben har fået samme tur. En enkelt tekst og et par lyseblå perler som bobler.

Det hele er monteret på en kortbase i hvid.

Et sødt og nemt børnekort.





Det næste kort er lidt mere råt. Her har jeg taget udgangspunkt i en kortbase i kraft, som sælges i pakker med 20 stk kort og 20 stk kuverter til kun 35 kr.. det er da billigt. Teksten er skåret ud med en Tim Holtz dies og jeg har brugt basetrayet til at holde det hele fast med.

Derudover jeg har embosset med en lille embossingfolder også fra TH, og swirlen har så fået lidt vintage photosværte for at fremhæve den mere. Jeg har brugt en rest gammelt bogpapir og blomsterne er retroflower punchen, hvor jeg har stanset ud i den nye glassine papir. Blomsterne har jeg krøllet godt og grundigt sammen og så foldet ud igen, det giver en rigtig god effekt i glassine papiret. Blomsterne har fået små grønne perle-midter og jeg har stemplet orden enjoy lige over det udstandsede stykke, fordi jeg synes ordene passer så godt sammen.



Det sidste kort er med papir fra summer breeze stacken, der for nylig er kommet i butikken. En superlækker stack hvor ca. halvdelen af papirne er embossede og med glitter.



Den øverste del er brunt karton, der er blevet embosset med en folder, der hedder starry night. Det giver en super sød effekt, selvom det måske er lidt utydeligt på billedet.



Den lille kanin er farvelagt med mementomarkers. I dette tilfælde har jeg brugt "desert sand" og "summer sky". Rammen er stanset ud på big shot med en spellbinder "lacey cirkels"



En enkelt blomst med en perlemidte fremhæver det blå og brune i det ellers enkle kort.



Tak fordi I kiggede med i dag. Håber I alle har haft en god weekend.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...